Saturday, October 25, 2008

kepenatan tahap DEWA!!

aku

penat

sgt2

penat~

knp??

sbb...

pnt lyn tetamu!!aduh~sehari suntuk mak aku wat open house!!adoyaii..


al kisah~

8a.m
-ssn sume kusi meja~
-angkat meja dr tgkt atas bwk turun~
-kesemua kusi2 yg berade diatas di bw turun~
-tlg mak msk laksa~

11a.m
-pg umah kwan jap sbb die wat open house~
-tgu pnyer tgu kengkawan yg len x dtg~

12a.m
-1 drpd 5 kwan aku dtg~(finally after 1 hour aku tggu)
-makan cikit..(trust me..cikit je~)

1p.m
-akhirnyer smpai umah~
-tetamu dah start dtg
-bc doa selamat

2.33p.m
-gas abis!!!!
-angkat gas(tong yg berat maut 2!!)
-drive pergi ke kedai runcit yg terdekat~
-bli ais 10 packet!!(sndrian~)
-angkat tong gas yg br 2(berkali2 gnde pnt dr yg sblom nie)ke dapur yg
terletak hampir 100m dr umah~
-bersame2 10 packet ais padu td~(again sendrian~)

sampai kul 1a.m~
-melayan tetamu~

so~

bygkan lah~kepenatan yg aku alami~even dah tdo 1 mlm pon~still kepenatan nyer jelas terase~huhu..dah laa ari nie de lg 4 jemputan o.house~dan yg lg bestnyer ialah~sume jauh dan..aku drive!!!!

hehh!!

k laa

solat n gerak ke umah2 tersebut~='(

wish me luck!?

salam~

No comments: