Monday, October 20, 2008

adoiyaii~

salam~

huhu..

adoiyaii..dah lame aku x sentuh blog aku nie..bkn pe~nak kte mls 2 de jgk laa..hehe..tp actually im quite bz laa lately nie~yelaa...ngan final exam laa..siap anta pc aku ke umah lg 2~(dgn harapan dpt concentrate laa ngan study~)but then~~(hehe,sory teacher aliyyah!!!)x jgk study nyer!!

adoiyaii~~

seriously,exam ari 2 mmg ssh!!(especially phy!!!)aku jwp je pe yg aku mmpu~(mmpu ke aku??)mmg sedih+m'yesal+rs rugi aku x study awl2 mcm dak2 klass aku yg len~(jgn kembang eh~)sibuk men game laa..cs laa ape laa..DnEC laa..RPG laa..adoiyaii..last2 nie laa jd nyer~

aku siap nazar lg if pointer aku atas 2.0..(jgn tye pe nazar aku eh~)hehe..yelaa..if poiter aku bwh 2~

1)kene lecture ngan parents
2)ytn kene tarik balik
3)malu kene repeat sem

so,

kesimpulan nyer aku kene pass this fucking first sem!!!!

wish me luck k!!!

btw~

ari ahd ari2 aku ngan beberape dak klass aku g laa umah madam hanani..5 kumbang 1 bunga~huhu..first kteorg pg umah hanna dulu..(hanna 2 laa bunga)..malu giler nak msuk umah die!!hmpir sume pakcik makcik segale keturunan die de kat c2!!msuk2 je trus ddk ambik makanan..adoiyaii..tp menu die mmg best!terbaek d ladang~(bak kte haziq)satey,n.beriyani,n erk!!mee pe ntah~balin je~hehe..

pas 2 br angkat c hanna 2 bw die g umah madam~lupe lak nak mension sp kumbang2 2~ok laa..aku,meor,haziq emphaty(kene mension emphaty 2 klu x die mrh~)nazrin yg sht n lasty kudin~kay umah madam lak kteorg m'ckk pasta lak~meor p balun bihun sup~aku ngan haziq emphaty lak balun nasi~balik dr 2 lak aku drive sorang2 dr uniten p damansara,umah makcik aku~then pas 2 umah makcik aku yg lg 1 kat keramat~

pergh!!!

pnt giler~balik kkb dah dkt kul 12 malam~niat nak tdo..tp!!aku cirit birit daa~~~smpai laa d saat nie~tp dah kurang laa cikit~sakit aku n yer $%##..huhu..

hurm~

k laa..mak aku dah bising pgl mkn~ntah ble lg laa aku nak update blog aku nie~buat sekadar ble org tye "ko de blog ??"dpt lah aku jwp.."ade~" hehe sbb 2 laa mls nak update..


ok!!my last word~aDios!!


Daa~~

2 comments:

fariza_ija said...

uit3...wah...da ade blog nmpk...link r kt blog ija..then msukkn link blog ija kt hang k...agaga...papapen..besh gak blog anda..be more creatvie k..
ngee~

haziqemphaty said...

haha..
mane ade aku mrh kalo ko xsebut emphaty..
hahah
=D