Sunday, July 19, 2009

pg2 dah wat hal~

bgn pg2

siap2 nak g klass

dgn harapan nak menimba ilmu~

even mlm td x leh tdo~

bgn pagi mata bengkak~

tp xpe~

still semangat nak ke klass

tp~

tatkala aku nak ke klass[kat bm]

tgk punyer laa bnyk pakguard~

mcm de riot~

leh lak die tahan kete2 yg nak parking kat bm

adoioyaii

kecoh giler

abis sesak lalu lintas pada ketika itu~

dah die g halau lak kete2 tu suh g parking kat BV

masalah tol~

tp still xpe!

niat d hati still nak g klass~

tp.....

sedang aku berjln kaki 2~

dah nak smpai ke klass 2~

jmpe intan lak~

die ckp klass batal~

!@#$!$%

tp xpe~

aku chill je~

tp kecian hotshot kene jalan jauh2~

dah laa kaki die sakit sbb men futsal ari 2~

pas 2 mlm td kene pijak ngan tyson lak~

XD

kepada staff uniten jgn laa manja sgt

nak parking??

kan dah de parking khas untuk korang~

x cukup ke??

adoiyaii~~

klu x cukup~

dtg laa awl2

nak dtg lmbt then xde parking nak bising2 lak ckp student bw kete bnyk sgt~

student2 nie dtg awl sbb 2 dieorg dpt parking~

parking kat tmpt student je kot~

bkn kat tmpat staff~

adoiyaii~~

aku x slh kan pakguard~

sbb die jlnkan tugas die je~

nak salah kan staff pon x leh jgk~

then nak salah kan sp??

engineer yg buat uniten nie laa

11 thun lalu~

tnh cikit pnyer bnyk tp tmpat parking cikit~

apa daa~~

kecian laa bg student yg duk luar 2~

kuar umah awl~

trafic jam lg~

smpai u kene parking jauh2~

be consider cikit laa eh~

n harapan aku~

mntk2 laa nme aku x naek kat HEP mcm kudin~

XD

just nak kongsi perkara ini~

sbb isu parking n kete nie dah lme dah~

huhu

kk

smpai c nie je laa post aku kali nie~

till next time~

daa~~

5 comments:

fakhruddin said...

siot. apsal la nama aku ko type dalam post nih?

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

ooppss!!
siap lpas ni name kau naik jambol...

fakhruddin said...

zul, siot ko. ko sekali ah kena! haha

khai said...

apakah?

Jambol said...

mntk2 x laa~
XD
hehe
just luahkan isi hati~
xkene msok isa kan??