Tuesday, December 30, 2008

x sngke ianyer berlaku buat kali ke-2

sgguh aku x snggke~

bnde yg prnh t'jd kat aku sethn dulu kini terjd lg skali

pnt aku cube lupe kan kejadian 2~

tp..

luke lame berdarah kembali..

perit ati ku..

tuhan je yg tau..

betape sshnyer aku menempuh kehidupan aku skung~

serba kepayahan~

mmg xde sp dpt membantu aku..

gerenti..

xpelaa..

nie masalah aku~

bkn korang

so..

aku dgn sndr cube selesai kan nyer..

dgn tabah~

insyallah..

ahd nie

everything will be back 2 normal again..

hopefully..

sbb mak aku dtg mggu nie~

n die akan bw aku tuala!!!!!

AKU TERTGGL TUALA!!!!

DEM!

=P

5 comments:

fakhruddin said...

huhu bapak ah
adoi~ dah tuh cmne ko mndi?
ke x mndi?
muahaha

shalin said...

mak soh dtg sindri umah nenek amek.tuala ade sinih.tp nenek da buat lap kaki.ahhahaha! meh ah amek weih.

Syed Aidid said...

tahniah. pakai la tissue nk mandi. hehe.

AJ said...

HAHA ! tkyah towel.
gune hair dryer je :P

Jambol said...

jaat nyer korang sume~
=(
[touching]